Re: [Czuwaj] Re: karty członkowskie

Andrzej Sawuła andrzej.sawula w zhp.net.pl
Pią, 27 Kwi 2012, 14:32:23 CEST

W dniu 27 kwietnia 2012 14:13 użytkownik Bartosz Szumski
<szumyk w gmail.com>napisał:

> Nikt nie twierdzi, że wszystko w temacie wprowadzenia tych kart jest
> idealne :)
> Ale ty podważasz - całościowo temat, ja już tylko pewne elementy :)

Nie podważam całościowo tematu. Nie jestem przeciwnikiem elektronicznej
legitymacji (choć dostrzegam problemy związane z jej wprowadzeniem). Ale
obecne karty nie spełniają moim zdaniem ani trochę funkcji legitymacji, nie
ułatwiają życia harcerzom ani nie dają wyraźnych korzyści organizacji. Do
tego zostały wprowadzone w sposób... pozostawiający sporo do życzenia.
Dlatego mi się nie podobają.

>  > Tego typu przedsięwzięcia powinny moim zdaniem zaczynać się od wyraźnie
>
> BTW. A co to ma do rzeczy ?

To, że widzę analogię. Wprowadzamy nowoczesny instrument, który
potencjalnie MOŻE nam dać jedno i drugie... ale nie słychać konkretnych
planów, co nam da, w jaki sposób i kiedy. Czyli najpierw załatwimy ryzę
kart, a potem będziemy się zastanawiać, jak je wykorzystać (i skąd wziąć
zasoby na wdrożenie tych nowych systemów).
--
hm. Andrzej Sawuła HR
Komendant Hufca ZHP Gdańsk Wrzeszcz-Oliwa