Re: [Czuwaj] Re: karty członkowskie

seascout czwartak w gmail.com
Pią, 27 Kwi 2012, 16:26:19 CEST

Andrzej,

A zamiast pytać "dlaczego tak?" warto zapytać "dlaczego nie?"

Powiedz mi, dlaczego nie wprowadzać tej karty? Bo...? Słyszałem, że nie ma
jeszcze pełenej funkcjonalności, ale dlaczego nie wprowadzać? Nie będzie
funkcjonalności w przyszłości? Bo nie da się, jak napisał Sikor, WPISAĆ (!)
czegoś do książeczki? Dlaczego nie?

Seascout