Re: [Czuwaj] Re: karty członkowskie

Andrzej Sawuła andrzej.sawula w zhp.net.pl
Pią, 27 Kwi 2012, 14:11:16 CEST

W dniu 27 kwietnia 2012 12:48 użytkownik jotkaf <jotkaf w gmail.com> napisał:

> A tak jest to krok w dobrym kierunku.

O marnowaniu zasobów pisał już Sikor. Dodałbym tylko, że tu pomysłodawcy
marnują nie swoje zasoby.

Koszt kart z chipem to bagatela 20zł jednorazowo,

Można spytać, skąd te dane? Pierwszy z brzegu
link<http://www.lep.pl/systemy_rcp_i_kd_cennik.html>:

   Karta identyfikacyjna wsuwana (tzw chipowa) bez nadruku  8,00 zł
Przy zakupie 80 tys. szt. można by pewnie wytargować upust w wysokości
kosztu nadruku.

podpis cyfrowy u mnie po zniżce 245zł za dwa lata

Jaki podpis cyfrowy? Po co? Korzystanie z podpisu przechowywanego na karcie
wymaga przecież czytnika w miejscu korzystania; ktoś planuje kupić
wszystkim drużynowym czytniki i soft do nich?

I tak zgadzam się. Zawsze coś będzie nie takie i zawsze będzie problem.
> Jeszcze dużo wody musi upłynąć w rzekach by zmieniła się nasza mentalność.

Pokaż mi proszę jeden sensowny zysk DLA ORGANIZACJI z tego przedsięwzięcia.
Na razie większość argumentów sprowadza się do hasła "zróbmy w końcu
nowocześnie!" i "malkontentom mówimy stanowcze NIE!", tylko korzyści jakoś
nie widać...
--
hm. Andrzej Sawuła HR
Komendant Hufca ZHP Gdańsk Wrzeszcz-Oliwa