RE: RE: [Czuwaj] Karty członkowskie...

W. Palczewski w_palczewski w poczta.onet.pl
Pią, 27 Kwi 2012, 13:59:31 CEST

Jak sami widzicie, ile osób tyle pomysłów i domysłów. A pytanie jest niby proste - jaki jest cel wprowadzenia takiej karty.
Moje wątpliwości dotyczą sposobu wprowadzenia tej karty - nikt nic nie wie, są jedynie jakieś szczątkowe informacje. Dokładne informacje podane w broszurze o wprowadzeniu karty dotyczą spraw finansowych i możliwości użycia takiej karty jako pre-paid. Czyli po prostu bank przedstawił swoją ofertę. Nie ma natomiast informacji "po co nam to". Czy naprawde tak trudno przeprowadzić taką akcję po kolei? Najpierw poinformować o zamiarze wprowadzenia takiej karty i przedstawić argumenty, korzyści? Znowu mamy sytuację, kiedy najpierw coś zostało wprowadzone, a nikt nie wie po co. A że dotyka to sfery finansów to budzi podejrzenia i emocje. Sępy medialne korzystają skrupulatnie z każdej okazji i ładują śmierdzące bomby w wizerunek ZHP. Pewnie za miesiąc, może dwa ktoś z GK-i może zacznie uświadamiać "naród" na czym polega geniusz wprowadzonego rozwiązania. Jak na razie biegamy jak dzieci we mgle i na kąśliwe uwagi osób, które własnie obejrzały/przeczytały materiał o "udostępnianiu danych harcerzy bankowi" możemy się jedynie głupio uśmiechać. Nie wspomnę już, że nie wiadomo co powiedzieć osobom, które zostaną tą kartą obdarowane i ich rodzicom.

Włodek Palczewski