Re: [Czuwaj] Karty członkowskie...

Bartosz Szumski szumyk w gmail.com
Pią, 27 Kwi 2012, 15:03:18 CEST

W dniu 27 kwietnia 2012 14:20 użytkownik Andrzej Sawuła
<andrzej.sawula w zhp.net.pl> napisał:

> 39. Jestem z zawodu programistą. To tak pod kątem Amisza.

no proszę czyli mój rocznik i do tego moja działka zawodowa :)
Proponuję abyś skonfrontował swoje wątpliwości ze swoimi o 20 lat
młodszymi instruktorami :)

Open your mind !

> Mylisz się. Karta kredytowa nie identyfikuje użytkownika. Dlatego m.in. w
> razie wątpliwości sprzedawca żąda dowodu tożsamości. Spróbuj załatwić jakąś
> urzędową sprawę, posługując się tylko kartą kredytową.

A co stoi na przeszkodzie aby w analogicznej sytuacji z kartą ZHP było
tak samo ? :)

Niby nic ... ;)

Bartek