[Czuwaj] Re: Re: karty członkowskie

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pią, 27 Kwi 2012, 19:03:39 CEST

Dnia 27-04-2012 o 17:16:51 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał(a):

> Powiedz mi, dlaczego nie wprowadzać tej karty? Bo...? Słyszałem, że nie
> ma
> jeszcze pełenej funkcjonalności, ale dlaczego nie wprowadzać? Nie będzie
> funkcjonalności w przyszłości? Bo nie da się, jak napisał Sikor, WPISAĆ
> (!)
> czegoś do książeczki? Dlaczego nie?
> Seascout

No właśnie problem w tym, że nie będą miały nigdy pełnej możliwej
funkcjonalności. Moim zdaniem, przy takich samych kosztach można było
zrobić coś znacznie lepszego.
Jeszcze odniosę sie do wypowiedzi Andrzeja...
Ja jestem sobie w stanie wyobrazić, że kto chce ten ma czytnik kart
chipowych (ostatnio miałem klawiatury z della z czytnikami po 20 zł, a
ceny czytnika na pcmcia zaczynają się już od 15 zł) i przy pomocy karty
loguje sie do ewidencji, czy to w celu sprawdzenia danych jakie tam są na
jego temat (wymóg ustawowy) czy też w celu edycji i aktualizacji danych,
jeśli posiada sie właściwe uprawnienia. Tyle, że tego raczej nie da sie
zrobić z kartami magnetycznymi (koszty urządzeń programujących kartę i
czytników)
Stąd moja teza o marnowaniu środków. Pomysł z kartami cool, wykonanie...
Takie sobie.

sikor