[Czuwaj] Re: Re: karty członkowskie

Sob, 28 Kwi 2012, 08:36:04 CEST

> Stąd moja teza o marnowaniu środków. Pomysł z kartami cool, wykonanie...
> Takie sobie.

Mam taką propozycję: Zrób pilotażowy program wdrożenia takich kart chipowych w
swoim szczepie, hufcu, związku drużyn (?). W sumie masz wszystko co trzeba
(imię, nazwisko i numer w ewidencji) dostępne. Napiszcie w ramach jednostki
rozszerzenie aplikacji systemu ewidencji o wpisywanie tych danych o których
mówiłeś.

Będziesz miał gotowy, działający system, doświadczenie przy wdrażaniu, to się
go tylko przeskaluje do skali całej organizacji i kurcze gotowe!

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net