Re: [Czuwaj] Mundury {było: karty członkowskie]

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Sob, 28 Kwi 2012, 09:24:34 CEST

O kurcze, Czuwaj odżył! :)) szkoda ze nie ma funkcji lajkowania. Dawno nie przenosilismy go nigdzie, może na fejsa? ;))

A co do mundurów - od wprowadzenia nowych mundurów miałem żal trochę ze nie udało sie pójść po hardkorze. Kolor, koszule na wierzch. Ale wiesz Marcin, to by było jak zamach. Nie przy tej organizacji, zupełnie. Tradycja, tradycja, tradycja. Tu by trzeba zmienić mentalność, kary za powieszenie munduru na wieszaku (w kostkę i na ołtarz) i wiele innych rzeczy. Nie ma szans.

Myślałem nie raz ze skoro i tak narzekają na zmianę mundurów to może i trzeba było pójść po całości? Ale wtedy być może całość po prostu zostałaby cofnieta czy cos... Już kolorowe czapeczki dla zuchow były czymś złym...

A ja dla wielu osób zapisałem sie w pamięci - jak to ostatnio usłyszałem - jako osoba która "już pokazała gdzie ma ZHP" ;)

Pozdrawiam

---
Michał Górecki