[Czuwaj] Mundury {by³o: karty cz³onkowskie]

Sob, 28 Kwi 2012, 08:57:10 CEST

Dnia sobota, 28 kwietnia 2012 00:07:01 Marcin Skocz pisze:

> Zastanawia mnie sk±d tyle w tym emocji? Mamy wiêksze problemy - nadal
> oble¶ne mundury, których dzieciaki siê wstydz± (kto widzia³, ¿eby zdrowy 12
> latek wk³ada³ koszulê w spodnie? O ile oczywi¶cie mama go nie ubiera...);

Pi±tka, za to zdanie :D Choæ koszulkê w spodnie w tej chwili to wk³adaj± ju¿
babci :)

Sprawa jest trochê bardziej skomplikowane, bo dwójka moich dzieci, które s± w
zuchach nie wstydzi siê zupe³nie mundurów, chêtnie chodz± w nich na przyk³ad
do szko³y. Tak¿e poczucie obciachu przychodzi raczej z wiekiem.

Koszulê w spodnie dzieci wk³adaj± samodzielnie wtedy kiedy ubieraj± siê
od¶wiêtnie, wtedy jest to dla nich naturalne. Wydaje mi siê, ¿e mundur zacz±³
pe³niæ rolê bardziej w³a¶nie ubrania w stylu od¶wiêtnym. Przywrócenie mu
charakteru "ubrania roboczego" jest chyba ju¿ niemo¿liwe

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net