[Czuwaj] Mundury [by³o: karty cz³onkowskie]

Sob, 28 Kwi 2012, 10:46:10 CEST

> Mam nadzieje ze nikomu nigdy nie przyjdzie do glowy zeby wprowadzic koszule
> scautowe. My mamy nasze POLSKIE PIEKNE TRADYCJE. Szanujmy je.

No, ale ja wcale nie jestem zwolennikiem tego ¿eby mundur by³ czym¶ w rodzaju
stroju od¶wiêtnego, tylko nie wiem czy jeszcze da siê  to zmieniæ, bo przecie¿
czasy kiedy na obozie chodzi³o siê ca³y czas w mundurze ju¿ nie wróc± - choæby
z przyczyn higienicznych :D

A co do polskich tradycji, to choæby policja ostatnio pokaza³a, ¿e mo¿na
przeskoczyæ od ¿enady do byæa jazzy. I to nawet maj±c koszulê w spodniach :)

http://www.gs24.pl/apps/pbcsi.dll/bilde?Site=GS&Date=20090630&Category=SZCZECIN&ArtNo=341158258&Ref=AR&border=0&MaxW=666

Np. którkie spodenki, które mamy do munduru to jest jednak niecharcerska lipa,
s± mocno niepraktyczne. Uwa¿am, ¿e spodnie mundurowe powinny byæ takie:

http://www.decathlon.com.pl/products-pictures/400/asset_34850580.jpg

W lato krótkie, w zimie d³ugie, kupuje siê jedne spodnie. To by³oby te¿
wyj¶cie na przeciw problemowi jednolitych d³ugich spodni do munduru, który
przecie¿ jest powszechny.

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net