Re: [Czuwaj] Mundury {było: karty członkowskie]

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Sob, 28 Kwi 2012, 11:26:28 CEST

O rany, lata mijają i nadal to samo.

Mamy piękne polskie tradycje, ale mundur nie jest żadna piękna polską tradycją. Nie był tez nigdy w zamysłach ruchu skautowego strojem galowym, tylko strojem do harców.

I tak, kobiety noszą koszule na zewnątrz, także galowo.

---
Michał Górecki