Re: [Czuwaj] Mundury {by³o: karty cz³onkowskie]

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Sob, 28 Kwi 2012, 12:32:42 CEST

Micha³, dyskutowalismy to wiele razy.
W polskiej kulturze, polski mundur,
jest niew±tpliwie jest elementem
czego¶ co czasem bywa okre¶lane jako
"piêkna polska tradycja mundurowa".
Czy to Ci siê podoba czy nie.
No chyba ¿e uwa¿asz i¿ mundur harcerski
nie jest polskim mundurem ?

A przy okazji:
On 28 kwi 2012, at 09:36, Beata Pawe³czyñska
<komendant.pruszkow.zhp w gmail.com> wrote:

> Mam nadzieje ze nikomu nigdy
> nie przyjdzie do glowy zeby
> wprowadzic koszule scautowe.

Beato, zmartwie Ciê. Wprowadzili.
Porównaj np. koszulê skautów holenderskich
i koszulê "4¯". Najlepiej, fotki czarno-bia³e.
A tak na szybko to zobacz np to:
http://www.hartelgroep.ea576.nl/Smirnoffeskader/Fotoalbum/Installeren%20&%20
Houtvesten%20part%20II.%20Vrijdag%2031%20oktober%202008/slides/p1080451.jpg

Czes³aw