[Czuwaj] Spis zhp - jestem więc za ACTA!!!

Sob, 11 Lut 2012, 01:34:29 CET

> - a dopiero później można przeglądać jej dane. Oznacza to, że
> najpierw trzeba poświadczyć
> nieprawdę, że ta osoba należy do mojej jednostki – czyli świadomie
> przekroczyć swoje
> uprawnienia. Nie jest prawdą, że każdy drużynowy widzi wszystkie dane.
> Widzi tylko
> te, którymi się opiekuje.
> Trzeba wiec powiedziec jasno, ze druhna lub ktos to przyjal do swojej
> jednostki
> Przewodniczacego poswiadczyl nieprawde i przekroczyl swoje uprawnienia.
> To jest prawdziwy problem.

> [...]

Naprawdę, Rafale? Naprawdę będziecie sankcjonować drużynowego, który
wypełniając spis, jak rozumiem z wcześniejszego maila Darka Brzuski, robi
rzeczy, do których nie jest zobowiązany?

A dysponujesz jakimś pisemnym poświadczeniem zapoznania się z regulaminem tego
narzędzia oraz oświadczeniem o poddaniu się wspomnianym przez Ciebie sankcjom?
Albo chociaż potwierdzenie zapoznania się z instrukcją?

Istotnie uważasz, że celowo w tym narzędziu, o którym rozmawiamy jest według
Ciebie możliwość przyjęcia Przewodniczącego ZHP, Naczelnika, Komendanta
Chorągwi czy Hufca do gromady zuchowej lub drużyny harcerskiej? Czy to jest
jednak może niedoskonałość tej aplikacji? It's not a bug it's feature!

I czy ja dobrze rozumiem, że jak ktoś się POMYLI przy klikaniu tam i przyjmie
do drużyny, to już nie może tego cofnąć? Czy to nie trochę bez sensu? Może w
ten sposób wyjdzie te 120 tysięcy członków.

I odpowiedz sobie na pytanie czy dla powodzenia kolejnego spisu jest rozsądne
straszenie sankcjami i wytaczanie takich strasznych dział jak poświadczenie
nieprawdy? Ja bym następnym razem odmówił wzięcia na siebie takiej
odpowiedzialności i co? Będzie się rachmistrzów zatrudniać?

A tak już na marginesie, to wydaje mi się, że mam prawo wywiesić swoje
wszystkie dane na drzwiach mieszkania, ale Tobie nie chcieć ich przekazać?

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net