[Czuwaj] Re: Spis zhp - a ACTA nie ma z tym nic wspólnego!!!

orco orco w poczta.onet.pl
Sob, 11 Lut 2012, 11:10:12 CET

Ja w sumie też popieram niemal całość wypowiedzi Rafała Bednarczyka (z wyjątkiem oczywistej próby, słusznego skądinąd lecz zbędnego, zastraszenia rozmówcy), nie mogłam jednak powstrzymać się przed następującym komentarzem:

Problem jaki wyraziła dh. Katarzyna Delążek nie polega na tym, że nie chce udostępnić SWOICH danych osobowych, ale nie chce udostępniać danych osobowych swoich harcerzy. Więc wszystkie argumenty typu "a na firenzie jest więcej twoich danych, niż w spisie" są chybione i mało znaczące.

pozdrawiam
pwd. Agnieszka Sypniewska