[Czuwaj] Spis zhp - jestem więc za ACTA!!!

Rafał Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Pon, 13 Lut 2012, 14:02:57 CET

Witam wszystkich,

Dnia 11.02.2012 19:59 użytkownik „kasia w wawrzyszew.net”
<kasia w wawrzyszew.net> napisał:

>To skoro Druh za to odpowiada, niech przestanie Druh straszyć i
>zadeklaruje, że zhp coś z tym zrobi. Bo chciałabym zadbać o ochronę danych
>moich harcerzy i zuchów oraz dobre imię zhp. Bo tylko o to mi w tym
>wszystkim chodzi - o profesjonalizm i bezpieczeństwo - bynajmniej nie o
>czytanie zaczepnych maili kogoś, odchodzi o sedna problemu.

odnosze wrazenie, ze ciagle się nie rozumiemy.
Ja nikogo nie strasze, chyba ze ten ktos robi cos czego
robic nie powinien. GK ZHP poswiecilo wystarczajaco
duzo czasu, sil i srodkow, aby te dane czlonkow ZHP, które
sa w ewidencji były bezpieczne i te dane sa bezpieczne.
Zostalo to wlasnie zrobione bardzo profesjonalnie
i bezpiecznie i to przez ludzi, którzy zajmuja się
zawodowo utrzymaniem bezpieczenstwa miedzy innymi
bazy PESEL.
Teraz prawdziwy problem polega na tym, ze na szczescie
tylko kilku instruktorow i druzynowych ZHP zachowuje się
tak niebezpiecznie jak Druhna i nie dochowuje zasad profesjonalizmu,
ani bezpieczenstwa przekraczajac swoje uprawnienia
i podswiadczajac nieprawde.
Przypominam tez Druhnie ze to Druhna napisala, jak tu
Druhna napisala powyzej: "zaczepnego maila" dyskutujac
o tym temacie na publicznej liscie dyskusyjnej i podawzajac
bezpieczenstwo ewidencji.
I to jest sedno problemu Droga Druhno

pozdrawiam
R. Bednarczyk
hm. Rafał Bednarczyk
członek GK ZHP, komisarz zagraniczny ZHP
Związek Harcerstwa Polskiego
ul. Konopnickiej 6, 00-491 Warszawa
www.zhp.pl