RE: [Czuwaj] Spis zhp - jestem więc za ACTA!!!

jotkaf jotkaf w gmail.com
Pon, 13 Lut 2012, 23:24:32 CET

Dla czystości relacji.
Doskonale wiem, jak to jest, jak się dostaje tysiące maili z jedną sprawą
gdzie każdy wyraża troskę w swoim mniemaniu. Po 10 razie człowiek reaguje
już odrobinę emocjonalnie. To co warto wiedzieć, a mało kto wie i o tym
mówi, że osobą, która z ramienia obecnej GK włożyła najwięcej energii i
zapału by dziś można było naliczać stan ZHP za pomocą systemu Ewidencja ZHP
jest właśnie Rafał Bednarczyk. Może tego nie widać, ale temu zadaniu
poświęcił naprawdę dużo czasu, zwłaszcza by wsłuchać się w głosy środowisk
na temat systemu i przekazać do zespołu zebrane uwagi.
Pozdrawiam.
Jacek Kaflowski

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Kasia Delążek
Sent: Monday, February 13, 2012 4:41 PM
To: czuwaj w listy.czuwaj.net
Subject: Re: [Czuwaj] Spis zhp - jestem więc za ACTA!!!

W dniu 2012-02-13 14:14, Rafał Bednarczyk pisze:
> Jeśli zas chodzi o pochylanie się nad problemem, jak piszesz, to
> codziennie przez caly okres spisu od polowy listopada kiedy się on
> zaczal dostawalem kilkanascie maili i odpowiadalem na nie w ciagu
> kilku minut - zobacz kiedy Kasia wyslala maila na liste i jak dlugo
> czekala na odpowiedz czlonka zarzadu ZHP odpowiedzialnego za ewidencje
> - ciezko mi zarzucic nieprzejmowanie się sprawa.

Przyznam, że powinnam napisać od razu do druha Jacka, który profesjonalnie
podszedł do problemu. I któremu już za to podziękowałam.
I dziękuję tutaj jeszcze raz.
I na tym zakończę, bo lubię profesjonalizm, a szczególnie w ZHP.

Kasia Delążek