[Czuwaj] Spis zhp - jestem więc za ACTA!!!

Kasia Delążek kasia w wawrzyszew.net
Pon, 13 Lut 2012, 16:40:35 CET

W dniu 2012-02-13 14:14, Rafał Bednarczyk pisze:
> Jeśli zas chodzi o pochylanie się nad problemem, jak piszesz, to
> codziennie przez caly okres spisu od polowy listopada kiedy się on
> zaczal dostawalem kilkanascie maili i odpowiadalem na nie w ciagu
> kilku minut - zobacz kiedy Kasia wyslala maila na liste i jak dlugo
> czekala na odpowiedz czlonka zarzadu ZHP odpowiedzialnego za ewidencje
> - ciezko mi zarzucic nieprzejmowanie się sprawa.

Przyznam, że powinnam napisać od razu do druha Jacka, który
profesjonalnie podszedł do problemu. I któremu już za to podziękowałam.
I dziękuję tutaj jeszcze raz.
I na tym zakończę, bo lubię profesjonalizm, a szczególnie w ZHP.

Kasia Delążek