[Czuwaj] Spis zhp - jestem więc za ACTA!!!

Rafał Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Pon, 13 Lut 2012, 14:14:25 CET

Witajcie,

Dnia 12.02.2012 18:29 użytkownik „Marcin Królikowski”
<zastepowy w gazeta.pl> napisał:

>Co ja pacze??
>
>Ktoś zgłasza błąd w działaniu ważnego narzędzia. Ktoś drugi, podający się
>za
>odpowiedzialnego za to narzędzie zaczyna straszyć sankcjami za, w jego
>opinii, świadome działanie na szkodę.
>
>Przypominam mi się sprawa z telefonami firmy z jabłkiem w logo. Telefony
>pewnych okolicznościach traciły zasięg. Firma zwaliła winę na
>użytkowników,
>tłumacząc że źle trzymają obudowę.
>
>Nie jest to podobne? Zamiast się pochylić nad problemem, lepiej założyć,
>że
> [...]
oj Marcin - rozumiem, ze chcesz koniecznie wykazac ze nie mam racji
i jeszcze probuje cos ukryc. Porownanie z iphonem jest chwytliwe,
ale ani do konca prawdziwe (apple publicznie potwierdzil problem
z antena i nawet zaproponowal dla uzytkownikow bezplatne obudowy,
które ten problem eliminowaly), ani nie przystajace do tej sytuacji
bo tu nie ma bledu - opisywana funkcjonalnosc specjalnie odblokowano
w nakladce WSL na ewidencje aby latwiej się spisac.

Uzywales aplikacji WSL? Spisywales swoich harcerzy?
Bo jeśli nie to mam odczucie, ze rozmowa w stylu "jak się nie wie
o czym się mowi to wszystko jest możliwe" nie ma sensu, przynajmniej
dla mnie.

A jeśli chodzi o wykazywanie empatii jak Ci ktos zarzuca brak
bezpieczenstwa aplikacji przy danych osobowych chronionych prawem
to chyba szkoda gadac - chyba nie do konca przemyslales co piszesz,
albo nie przeczytales o co chodzi w tej sprawie.

Jeśli zas chodzi o pochylanie się nad problemem, jak piszesz,
to codziennie przez caly okres spisu od polowy listopada kiedy się
on zaczal dostawalem kilkanascie maili i odpowiadalem na nie
w ciagu kilku minut - zobacz kiedy Kasia wyslala maila na liste
i jak dlugo czekala na odpowiedz czlonka zarzadu ZHP odpowiedzialnego
za ewidencje - ciezko mi zarzucic nieprzejmowanie się sprawa.

Wiec chyba cos zle paczysz…

pozdrawiam
R. Bednarczyk
hm. Rafał Bednarczyk
członek GK ZHP, komisarz zagraniczny ZHP
Związek Harcerstwa Polskiego
ul. Konopnickiej 6, 00-491 Warszawa
www.zhp.pl