Re: [Czuwaj] Spis zhp - jestem więc za ACTA!!!

Marcin Królikowski zastepowy w gazeta.pl
Nie, 12 Lut 2012, 18:29:16 CET

Co ja pacze??

Ktoś zgłasza błąd w działaniu ważnego narzędzia. Ktoś drugi, podający się za
odpowiedzialnego za to narzędzie zaczyna straszyć sankcjami za, w jego
opinii, świadome działanie na szkodę.

Przypominam mi się sprawa z telefonami firmy z jabłkiem w logo. Telefony w
pewnych okolicznościach traciły zasięg. Firma zwaliła winę na użytkowników,
tłumacząc że źle trzymają obudowę.

Nie jest to podobne? Zamiast się pochylić nad problemem, lepiej założyć, że
ktoś specjalnie wyszukuje błędy i problemy bo nic innego nie ma do roboty.
Zamiast spróbować to wyjaśnić jak przystało na instruktora, lepiej uznać że
druga strona nie wie co mówi, robi itp. Zamiast wykazać się empatią w
stosunku do innych, lepiej się okopać krzycząc "ja jestem za to
odpowiedzialny, więc wara od tego, bo wiem lepiej".

Ciekawe... Myślałem, że tylko Bóg się nie myli.

Pozdrawiam
Marcin K