Re: [Czuwaj] Spis zhp - jestem więc za ACTA!!!

kasia w wawrzyszew.net kasia w wawrzyszew.net
Sob, 11 Lut 2012, 19:59:11 CET

> ja odpowiadam z GK ZHP na spis. Dlatego tez o tym dyskutuje

To skoro Druh za to odpowiada, niech przestanie Druh straszyć i
zadeklaruje, że zhp coś z tym zrobi. Bo chciałabym zadbać o ochronę danych
moich harcerzy i zuchów oraz dobre imię zhp. Bo tylko o to mi w tym
wszystkim chodzi - o profesjonalizm i bezpieczeństwo - bynajmniej nie o
czytanie zaczepnych maili kogoś, odchodzi o sedna problemu.

Kasia Delążek