Re: [Czuwaj] Interesariusze Hufca i drużyny

Przemek B ciemniak w gmail.com
Wto, 14 Lut 2012, 19:35:27 CET

Kierować i Tworzyć będę ja i osoby zainteresowane.
Wydane będzie to w zwykłej najtańszej postaci czyli PDF :) i będzie
dostępna dla każdego
Cel/e :
- drużyny, hufce po zapoznaniu się z tym zobaczą na kogo maja wpływ i mogą
mieć wpływ oraz kto na nich wpływa i kto może wpływać.
- Poprawa / budowa / profesjonalizacja działań na linii My- Administracja
My- inne NGO  My- Strefa biznesu My- Partnerzy My-My

Podejrzewam , ze to nie koniec ale główne sprawy.

Chętnie odpowiem jeszcze na jakieś pytania.

pozdrawiam