RE: [Czuwaj] Interesariusze Hufca i drużyny

Tomasz Maracewicz tomasz.maracewicz w futuro.waw.pl
Śro, 15 Lut 2012, 09:24:41 CET

Czytając ten krótki opis już się boję NGO'sowej nowomowy.
Zaczęło się od owego intrygującego słowa - interesariusze.
U nas, w harcerstwie, wbrew pozorom forma i język mają ogromne znaczenie.
Przestrzegałbym więc przed popisywaniem się nowoczesnymi sformułowaniami,
przypominającymi mi PRL-owską "cybernetykę społeczną" (kto tak stary jak ja,
ten pamięta), na rzecz przystępności i przystawalności języka do potrzeb,
poziomu, rzeczywistości i klimatu harcerstwa.
Bez urazy.

Marabut