Re: [Czuwaj] Kto może być członkiem drużyny?

Przemek B ciemniak w gmail.com
Pią, 13 Sty 2012, 15:37:51 CET

Piotrze w na stronei zhp.pl w dziale domunety znajdziesz dokument Podstawy
wychowawcze zhp i tam chyba bedzie, lub poszukaj w stonach zhp tych
oficjalnych poswiconych druzynom starszoharcerskim i tam bedzie na pewno
dostpena metodyka zhp w pdf i tma juz powinie nbyc opisany wiek
ale tak to chyba 13-15 lat