Re: [Czuwaj] Kto może być członkiem drużyny?

Piotr Jurgielewicz niemy13 w wp.pl
Pią, 13 Sty 2012, 16:02:37 CET

W podstawach nic nie ma. W metodykach jest rzeczywiście coś napisane, ale czy ten dokument jest "wiążący".
Może zapytam inaczej. Czy w drużynie np. starszoharcerskiej (działającej taką metodyką), może zostać powołany na członka (np. na funkcję. przybocznego, albo obrońcy króla - funkcja chyba nie ma znaczenia?) osoba, która nie łapie się do wieku starszoharcerskiego?