Odp: RE: [Czuwaj] Kto może być członkiem drużyny?

Piotr Jurgielewicz niemy13 w wp.pl
Pią, 13 Sty 2012, 16:37:04 CET

O! Super, o to chodziło. Dziękuję za pomoc.
To teraz naprawdę do rzeczy. Mam komendanta hufca, którego uważam za kłamcę i oszusta (mówię to z pełną świadomością odpowiedzialności za te słowa). Uważam również, że nie powinien być instruktorem w organizacji wychowawczej. I temu Panu przypomniało się, że jedna z drużynowych zgłosiła 11 członków drużyny do ewidencji, zadzwonił do niej z informacją, że jeśli do weekendu nie zorganizuje kolejnej osoby to zawiesi drużynę. (inną kwestią jest czy to może zrobić, bo instrukcja działania drużyny
nie przewiduje takich działań - chyba, że inny dokument to reguluje?)
Moje pytanie jest, czy np. ja będąc już nieco powyżej wieku wędrowniczego mogę być 12-tym członkiem drużyny.
Szukam w tym momencie rozwiązania na teraz bo i tak zamierzam podjąć inne kroki ale szlag mnie trafia jak ktoś uderza bezpośrednio w harcerzy w związku z wyimaginowaną wojną między instruktorami.
Pozdrawiam
Piotr Jurgielewicz