Re: [Czuwaj] O normalnej Stołecznej i komendzie nie w pakiecie

Agnieszka Rytel agnieszkarytel w op.pl
Śro, 13 Cze 2012, 10:11:25 CEST

Przepraszam jeszcze raz pełen mail:

Idea małej komendy ciekawa. Zabrakło mi tylko informacji jakimi działkami
powinni zajmować się członkowie tej komendy. Przy tylu zespołach to ważne
jak rozkładać się będzie "nadzór" nad nimi wśród członków komendy".
Tylko zastanawia mnie czy to taka różnica czy w komendzie są 3 czy 5 osób w
znaczeniu organizacyjnym? Bo widzę różnicę w podziale obowiązków i
wolałabym to dzielić na 5 zwłaszcza gdy tyle jest do zrobienia.

I jeszcze pytanka:
Czy w waszej chorągwi nie jest problemem znalezienie obsady do wszystkich
tych zespołów, które proponujesz?
Czym zajmuje się zespół harcmistrzowski?

pozdrawiam Agnieszka Rytel
ChŁódzka