Re: [Czuwaj] O normalnej Stołecznej i komendzie nie w pakiecie

Rafał Suchocki suchy206 w gmail.com
Śro, 13 Cze 2012, 10:38:33 CEST

Zanim Grzegorz odpowie, mam taką refleksję którą chciałem się podzielić.
Stołeczna jest o tyle specyficzną Chorągwią, że to na teren jej działania
przybywają młodzi ludzie (silny ośrodek akademicki, atrakcyjne miejsce
pracy) ze środowisk z całej Polski.
Ja sam przed laty, ze służby na poziomie Hufca przeskoczyłem do służby na
poziomie GK-i. W perspektywie oceniam, że ze szkodą dla mnie (przynajmniej
na początku byłem zarozumiałym bucem, któremu brak pokory), ale ówczesna
Chorągiew nie była miejscem w którym człowiek chciałby się rozwijać.

Jeśli Grzegorz (lub którykolwiek z innych kandydatów) swoimi działaniami
zmieni ten fatalny wizerunek, czyniąc ją miejscem atrakcyjnym i
stwarzającym wyzwania i dotrze z tym odmienionym wizerunkiem do
ludzi. raczej rąk do pracy Mu nie zabraknie.
--
s00