RE: [Czuwaj] O normalnej Stołecznej i komendzie nie w pakiecie

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Śro, 13 Cze 2012, 15:52:22 CEST

Różnica 3 czy 5 - żadna.
Ale 3 lub 5 a 9 - moim zdaniem znaczna.
Pozostaję więc elastycznie przy 3-5 ;)

O harcmistrzach pisałem w części dot. kształcenia.
To taka dziwna grupa. Bo z - jednej strony - mnóstwo tu specjalistów, ludzi
doświadczonych, których warto jak najlepiej wykorzystać. Z drugiej - wśród
nich jest wielu, którzy "demoralizują" młodszych swoim zatrzymaniem się 10,
15, 20... lat temu, brakiem doskonalenia się po otrzymaniu czerwonej
podkładki.
A na dodatek to najliczniejsza grupa wśród instruktorów. No i z tym coś
trzeba zrobić. Trzeba ludzi pobudzić, pobodźcować i wykorzystać (nie
porzucić) ;)
GC

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Agnieszka Rytel
Sent: Wednesday, June 13, 2012 10:11 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] O normalnej Stołecznej i komendzie nie w pakiecie

Przepraszam jeszcze raz pełen mail:

Idea małej komendy ciekawa. Zabrakło mi tylko informacji jakimi działkami
powinni zajmować się członkowie tej komendy. Przy tylu zespołach to ważne
jak rozkładać się będzie "nadzór" nad nimi wśród członków komendy".
Tylko zastanawia mnie czy to taka różnica czy w komendzie są 3 czy 5 osób w
znaczeniu organizacyjnym? Bo widzę różnicę w podziale obowiązków i wolałabym
to dzielić na 5 zwłaszcza gdy tyle jest do zrobienia.

I jeszcze pytanka:
Czy w waszej chorągwi nie jest problemem znalezienie obsady do wszystkich
tych zespołów, które proponujesz?
Czym zajmuje się zespół harcmistrzowski?

pozdrawiam Agnieszka Rytel
ChŁódzka