[Czuwaj] Legitymacja członkowska

ZHP Hufiec Goleniów biuro w goleniow.zhp.pl
Czw, 21 Cze 2012, 10:09:26 CEST

Dziś będę przekazywał drużynowym karty członkowskie, spodziewam się pytania:

Po co nam ta karta? Dyskusja była już na liście, ale odpowiedzi brak.
Może się coś zmieniło.

Na stronie: http://www.zhp.pl/karta/faq jest info że karta to
legitymacja członkowska. Ok.
Zakładamy że osoba, która ją posiada ma ją aktualną i że jest to
rzeczywiście jego karta.
W jakim momencie będzie konieczność użycia legitymacji?

Np. moja legitymacja studencka jest potrzebna by mieć zniżki na PKP,
pożyczyć książki z bibliotek,
załatwić  sprawę w dziekanacie. Są momenty kiedy muszę ją pokazać,
legitymacja ta
daje mi pewne możliwości/prawa.

Czy oprócz kwestii finansowych są na dzień dzisiejszy planowane jakieś
konkretne zastosowanie
karty? Nie interesują mnie odpowiedzi S-F, tylko takie które są dziś
choć w planach w ciągu
najbliższych trzech lat (czas ważności legitymacji).

---
pwd. Jarosław Sroka
Hufiec ZHP Goleniów