[Czuwaj] Ratownik na obóz harcerski (9.07-3.08)

Tomasz Katana tomkatana w gmail.com
Śro, 20 Cze 2012, 17:31:01 CEST

Witam,

Mój ratownik wodny musiał zrezygnować z wyjazdu ze mną z przyczyn
zdrowotnych :(
Może ktoś ma zaprzyjaźnionego ratownika, który chciałby pojechać na obóz?
Jako, że czasu już mam mało to proszę o pomoc.

Szukam ratownika/ratowniczki WOPR na obóz harcerski w terminie 9 lipca- 3
> [...]
>
> Czego oczekujemy?
>  - uprawnień ratownika wodnego śródlądowego
> - zaangażowania i otwartości na pracę z młodzieżą,
> - odporności na obozowe warunki
>
> Do obowiązków ratownika będzie należało:
> - wyznaczenie miejsca przeznaczonego do kąpieli z użyciem przygotowanego
> przez nas sprzętu
>  - prowadzenie grafiku kąpieli
> - współpraca z drużynowymi - opiekunami przy organizowaniu zajęć w wodzie
> (kąpiele, ale także zajęcia programowe),
>
> Co zapewniamy?
> - umowę zlecenie (1500 zł netto, ewentualnie negocjacje)

 - transport,
> - pełne wyżywienie w czasie obozu,
>  - zakwaterowanie w wojskowym namiocie,

Proszę o kontakt mailem lub telefonicznie.

Pozdrawiam
phm. Tomasz Katana

--
Tomasz Katana