Re: [Czuwaj] Legitymacja cz³onkowska

Agnieszka Rytel agnieszkarytel w op.pl
Czw, 21 Cze 2012, 20:24:14 CEST

Ja jak najbardziej podpisuje siê pod pytaniem:
co mam powiedzieæ dru¿ynowym wydaj±c im karty, do czego (poza walorami
finansowymi) ma s³u¿yæ karta TERAZ?
Pomys³ jest dobry, nowoczesny, chybki, ¶wie¿y... tylko niestety
przedwczesny.
Za kart± powinny i¶æ fakty, a my mamy plany i marzenia.

W ramach ca³ej dyskusji oko³okarcianej wiele pad³o przede wszystkim z GK
argumentów za, jednak nie zosta³y one spisane, nie poszerzono dokumentu
promuj±cego karty (wydaje mi siê ¿e FB Fun ZHP to nie jest oficjalne ¼ród³o
informacji - choæ tam siê wiele ciekawych informacji pojawi³o). Nie podjêto
próby przekonania nas do kart w kolejnych komunikatach z GK.

Jestem komendantk± hufca, mam rozdaæ karty, do których nie jestem
przekonana sama, bo mnie nikt nie odpowiedzia³ na pytanie (wys³ane przez
jednego z moich instruktorów zapytania na maila podanego w materiale -
zosta³o bez odpowiedzi). Jak wiêc mam przekonywaæ do czego¶ moich harcerzy?

Pyza

W dniu 21 czerwca 2012 18:49 u¿ytkownik Darek Brzuska <brzuska w mp.pl>napisa³: