RE: [Czuwaj] Legitymacja członkowska

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Czw, 21 Cze 2012, 21:33:11 CEST

Moja córka dostaje na kartę kieszonkowe.
Radość 10-letniego dziecka, które samo płaci swoja kartą, ku zaskoczeniu
pani kasjerki i ludzi w kolejce - bezcenne :D
GC

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Agnieszka Rytel
Sent: Thursday, June 21, 2012 8:24 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Legitymacja członkowska

Ja jak najbardziej podpisuje się pod pytaniem:
co mam powiedzieć drużynowym wydając im karty, do czego (poza walorami
finansowymi) ma służyć karta TERAZ?
Pomysł jest dobry, nowoczesny, chybki, świeży... tylko niestety
przedwczesny.
Za kartą powinny iść fakty, a my mamy plany i marzenia.

W ramach całej dyskusji okołokarcianej wiele padło przede wszystkim z GK
argumentów za, jednak nie zostały one spisane, nie poszerzono dokumentu
promującego karty (wydaje mi się że FB Fun ZHP to nie jest oficjalne źródło
informacji - choć tam się wiele ciekawych informacji pojawiło). Nie podjęto
próby przekonania nas do kart w kolejnych komunikatach z GK.

Jestem komendantką hufca, mam rozdać karty, do których nie jestem przekonana
sama, bo mnie nikt nie odpowiedział na pytanie (wysłane przez jednego z
moich instruktorów zapytania na maila podanego w materiale - zostało bez
odpowiedzi). Jak więc mam przekonywać do czegoś moich harcerzy?

Pyza