[Czuwaj] RE: Legitymacja członkowska

Czw, 21 Cze 2012, 23:13:37 CEST

A za to, że karta działa wszędzie tam gdzie jest logo VISA i jest wydana przez
szanowaną instytucję finansową, a nie Bezpieczną Kasę Oszczędnościową Pana
Miecia, to się Twoim zdaniem się robi za darmo?

Czy firmy, które oferują ceny, o których piszesz byłyby w stanie wyprodukować
taką ilość w takim czasie i jednocześnie zagwarantować stałość dostaw?

Z tą przestarzałą technologią to już pisałem, że przesadzasz, bo Orlen np.
wymienił karty Vitay całkiem niedawno i nie mają chipów. Płynne wprowadzenie
kart z nowymi możliwościami nie powinno stanowić problemu. Natomiast jeszcze
większa opłata za sztukę na starcie byłaby dodatkową barierą.

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net