Re: [Czuwaj] RE: Legitymacja członkowska

Bartosz Szumski szumyk w gmail.com
Pią, 22 Cze 2012, 10:50:26 CEST

Miałem się już nie odzywać... jak czytałem te lamenty ...
Ale nie omieszkam teraz skomentować, że dla niektórych zawsze nowe
rzeczy są złe, bo są .. nowe :)

Nowe nie zawsze jest doskonałe, ale gdyby nie postęp to nadal zamiast
telefonu komórkowego puszczalibyśmy do siebie znaki dymne ;)

O czym niektórzy ciągle zapominają :)

Na marginesie (aby jak to mówią dolać oliwy do ognia ! :)

Jak czytam, że 6 zł na 3 lata to wielki koszt, to pusty śmiech mnie
ogarnia - my i tak jak na taką organizację mamy żałośnie niskie
składki członkowskie.
Dla przykładu ZHR - 6zł / miesięcznie
(http://www.wielkopolska.zhr.pl/index.php/skladki)
Instruktor pracujący 12 zł / miesięcznie - czyli 144 rocznie.

O Związkach typu myśliwi nie wspomnę gdzie składki zaczynają się od
250 zł :))))))

Bartek