Re: [Czuwaj] RE: Legitymacja członkowska

Andrzej Sawuła andrzej.sawula w zhp.net.pl
Pią, 22 Cze 2012, 11:21:44 CEST

W dniu 22 czerwca 2012 10:50 użytkownik Bartosz Szumski
<szumyk w gmail.com>napisał:

> Miałem się już nie odzywać... jak czytałem te lamenty ...
> Ale nie omieszkam teraz skomentować, że dla niektórych zawsze nowe
> rzeczy są złe, bo są .. nowe :)

To jest argument uniwersalny, żeby robić cokolwiek. Nieważne, że bez sensu,
ważne, żeby coś robić. ;)

Nowe nie zawsze jest doskonałe, ale gdyby nie postęp to nadal zamiast
> telefonu komórkowego puszczalibyśmy do siebie znaki dymne ;)

Wątpliwości wobec kart dotyczą nie tyle ich niedoskonałości, co braku
widocznego sensu ich wprowadzenia. A zwłaszcza wymuszenia uchwałą GK i
straszenia wyrzucanie z organizacji za nieodebranie.

Na 19 maili w wątku Asia podała jeden przykład, gdzie dla ich hufcowi karty
trochę ułatwią życie. Trochę naciągniety, ale OK. Jeden.
--
hm. Andrzej Sawuła HR
Komendant Hufca ZHP Gdańsk Wrzeszcz-Oliwa