RE: [Czuwaj] RE: Legitymacja członkowska

Janusz Rupiewicz 41dh.siedlisko w wp.pl
Pią, 22 Cze 2012, 13:17:33 CEST

 Czegoś się chyba nie doczytałem albo nie zrozumiałem. Czy karta zawiera
dane harcerskie, stopnie,  sprawności, kursy, szkolenia?
Czy taka kartę można edytować w hufcu na podstawie decyzji drużynowego. Czy
każdy Harcerz czy Zuch może ją odczytać żeby przypomnieć sobie datę
przyrzeczenia, obietnicy zuchowej itd.
Czy w jakikolwiek sposób jest przydatna harcerzowi na co dzień.
Czy karta w jakikolwiek sposób identyfikuje jej posiadacza?
Czy przeciętny harcerz, zuch ma szanse jej użyć w czasie ważności karty?
Mam wrażenie że jest to kawałek plastiku z namalowanym numerem ewidencyjnym.
Tu zaczyna się zabawa. Żeby cokolwiek sprawdzić muszę pędzić na drugi koniec
miasta, do Hufca lub zapłacić za dostęp do internetu z własnej kieszeni.
Jeżeli organizuję imprezę i zgłasza się do mnie ratownik medyczny to żądam
od niego papieru a nie legitymacji. Uważasz że to jest nowe?
Karta na funkcjonalność kartki papieru
A może by się tak rozmarzyć? Wyobrazić że każdy drużynowy dostaje program
Taką elektroniczna książkę pracy drużyny. Może ja zabrać na biwak czy obóz a
raz w miesiącu łączy się z serwerem aktualizując dane. W Hufcu ma czytnik
kart wiec może zmieniać dane, na karcie może być zapisane wszystko włącznie
z wykazem lekarstw na obóz i numerem buta. Na rewersie karty może być duża
reklama banku który zapłaci za miejsce na 80 000 nośnikach a każdy harcerz
będzie posługiwał się kartą 10 razy dziennie i rozreklamuje przydatną
nowość.

Niestety gliniane tabliczki już ktoś kiedyś wymyślił więc to żadna nowość

pozdrawiam

41 Drużyna Harcerska "Siedlisko"
pwd. Janusz Rupiewicz
tel. kom: 0501 55 97 92