Re: [Czuwaj] RE: Legitymacja członkowska

michałk michalk288 w o2.pl
Pią, 22 Cze 2012, 13:08:37 CEST

Tu nie chodzi o opór przed nowym i 6 pln. raz na trzy lata...

Tylko dlaczego jak zwykle robi się to od strony nie wiadomo jakiej ???

Rozumiem mechanizm:

GK-a  zmienia  konta, dostaje ofertę "finansowego produktu bankowego -
przedpłaconej  karty  bankomatowej" , wciska ją organizacji (80k sztuk
potencjalnych  klientów)  jako  obowiązkową i teraz dopiero będzie się
myśleć do czego ją wykorzystać...
(ciekawe jaką premię dostał opiekun bankowy naszej organizacji za taką
sprzedaż... )

i   wiem,   że   jak  większość  ostatnich  projektów,  te  "dodatkowe
zastosowania  "   upadną,  bo  jak  już wszystko ucichnie, to tematu po
prostu nie będzie miał kto ciągnąć i usprawniać....

 Tylko dlaczego wciska mi się kit do okien, które mam już plastikowe ?

 Co do funkcji "legitymacji" - druhu, to już nie będzie książeczek ?

 i będą naklejki sprawności na kartę ?

--
Best regards,
 michałk                            mailto:michalk288 w o2.pl