[Czuwaj] RE: Legitymacja członkowska

ZHP Hufiec Goleniów biuro w goleniow.zhp.pl
Pią, 22 Cze 2012, 13:13:25 CEST

W dniu 22.06.2012 12:45, Bartosz Szumski pisze:
> Braku sensu ?
>
> Nie no sensowniej jest używać stare papierowe książeczki :-)
> Sensowniej w hufcach używać papierowych kart ewidencji :-)
>
> Ja jakoś nie mam wątpliwości co do SENSU ich wprowadzenia, ale widzę
> na tym etapie liczne niedoskonałości...
>
> też harcmistrz, i też HR .... ale to chyba obciach teraz :-)
>
> Bartek
Chyba (prawie?) nikt na liście nie broni papierowych książeczek,
zresztą to żaden argument za wprowadzeniem i używaniem kart.
Ewidencja i karty to też dwie różne sprawy, nie rozumiem czemu
są one mieszane....

Ja karty rozdałem wczoraj, mówiąc że to jako legitymacje (plus
dla chętnych karta płatnicza).
Innego zastosowania nie widzę, na poziomie hufca też aktualnie
sposobu jej wykorzystania nie znalazłem, brak informacji z GK
co do jej dalszego wykorzystania. Legitymacje są i tyle.

Korzyść dla mnie jako dla hufcowego żadna, a głównie dodatkowy
koszt bo to KH mają płacić za kolejne legitymacje i problem
bo kolejna sprawa nad którą trzeba czuwać....

Liczę że znajdą się jakie sposoby wykorzystania karty, czekam
niecierpliwie.

--
pwd. Jarosław Sroka
Hufiec ZHP Goleniów