Re: [Czuwaj] RE: Legitymacja członkowska

Andrzej Sawuła andrzej.sawula w zhp.net.pl
Pią, 22 Cze 2012, 13:01:31 CEST

W dniu 22 czerwca 2012 12:45 użytkownik Bartosz Szumski
<szumyk w gmail.com>napisał:

> Braku sensu ?
>
> Nie no sensowniej jest używać stare papierowe książeczki :-)

Karta w żadnym zakresie nie zastąpi papierowych książeczek. W
szczególności, skoro lato za pasem, nie nada się przy wizytacji HAL z
kuratorium.

Sensowniej w hufcach używać papierowych kart ewidencji :-)

Jak wyżej. Podajesz argumenty za korzystaniem z Ewidencji ZHP, a nie z
kart. A karty do Ewidencji mają się nijak.

Ja jakoś nie mam wątpliwości co do SENSU ich wprowadzenia, ale widzę
> na tym etapie liczne niedoskonałości...

Ooo, to podaj proszę jakieś argumenty za, niezwiązane z funkcją płatniczą i
"niebędące S-F", jak prosił autor oryginalnego pytania...  ;)

 też harcmistrz, i też HR .... ale to chyba obciach teraz :-)

Ja tam się nie wstydzę.  :D
--
hm. Andrzej Sawuła HR
Komendant Hufca ZHP Gdańsk Wrzeszcz-Oliwa