Re: [Czuwaj] RE: Legitymacja członkowska

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Pią, 22 Cze 2012, 13:27:32 CEST

Zaraz, zaraz ....

Przypominam że nadal jest obowiązek prowadzenia papierowych ewidencji.
EWIDENCJA jest internetowym "obrazem" tych papierowych ewidencji.
Zuch/harcerz nabywa członkostwo w ZHP
w momencie wpisania do papierowej ewidencji
prowadzonej przez drużynowego.

Czesław

----- Original Message -----
From: "Agnieszka Rytel" <agnieszkarytel w op.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, June 22, 2012 1:00 PM
Subject: Re: [Czuwaj] RE: Legitymacja członkowska

Bartek ewidencji papierowej nie mamy, bo ewidencja elektroniczna ma sens.
Wszystko mam pod ręką, nic nie ginie, po człowieku pozostaje realna
historia, w całym związku jest to ujednolicone, itd
A teraz po raz wtóry powtórzę, jakie korzyści TERAZ poza finansowymi mają
te karty? Proszę o odpowiedź.

też hm i też HR i nie rozumiem komentarza o obciachu
Agnieszka