Re: [Czuwaj] RE: Legitymacja członkowska

Bartosz Szumski szumyk w gmail.com
Pią, 22 Cze 2012, 15:04:22 CEST

W dniu 22 czerwca 2012 13:00 użytkownik Agnieszka Rytel
<agnieszkarytel w op.pl> napisał:
> Bartek ewidencji papierowej nie mamy, bo ewidencja elektroniczna ma sens.
> Wszystko mam pod ręką, nic nie ginie, po człowieku pozostaje realna
> historia, w całym związku jest to ujednolicone, itd
> A teraz po raz wtóry powtórzę, jakie korzyści TERAZ poza finansowymi mają
> te karty? Proszę o odpowiedź.
>
> Agnieszka

Agnieszka

TERAZ (moim zdaniem) poza finansowymi nie mają żadnych.
No chyba, że są cool czy trendy - dla "młodych duchem" :)

Ale naprawdę lepiej spytać o to kogoś kto się tym zajmuje w GK, a nie mnie :)

A przy okazji powiedz temu "komuś", że mi się należy karta PLATINUM
GOLD BUSSINES MASTER za rejtanowską obronę na liście Czuwaj :)

Bartek