Re: Kieszonkowe - Re: [Czuwaj] Legitymacja członkowska

Dominik Jan Domin dominik.jan.domin w gmail.com
Pią, 22 Cze 2012, 17:46:31 CEST

W dniu 22 czerwca 2012 12:58 użytkownik Bartosz Szumski
<szumyk w gmail.com>napisał:

> Czesiu, skąd masz te dane ?
>
> Bo ja np. za wypłatę z bankomatu nie płace nic, a zdarzało mi się
> płacić kartą poniżej 10 zł, (choć faktycznie nie wszędzie jest to
> możliwe.)

Ja moją kartą też, ale karta ZHP daje prowizję 5 zł od każdego bankomatu.

W miastach jeszcze są możliwe płatności bezgotówkowe w wybranych punktach
(niekoniecznie najtańszych). W sumie u mnie w sieci POLO (i chyba w Realu)
mogę zapłacić niską kwotę, w reszcie - 20 zł to limit minimum.

A z kolei droższe zakupy - nieraz dostawałem rabat, sugerując gotówkę.

Pytanie: w jaki sposób będę mógł oszczędzać dzięki karcie, jak sugeruje mi
GK? Traktując jako skarpetę, z opłatą 5 zł przy wypłacie?

Ale za to pakiet zniżkowy: w sam raz: Pierre Cardin i Winarium... A tak
naprawdę, to jedyny sensowny to chyba Victorinox z 15% rabatu...

Dominik Jan Domin