[Czuwaj] Nie rozumiem

Szymon Gackowski szymon.gackowski w gmail.com
Śro, 7 Mar 2012, 11:32:45 CET

Dokładnie, na dobrą opinię trzeba sobie zasłużyć. Nie możemy oczekiwać, że
społeczeństwo w ogóle czy organizacje, z którymi współpracujemy będą nam
przychylne, jeśli pokazujemy, że nie potrafimy poradzić sobie z tak
oczywistymi przejawami łamania podstawowych praw i obyczajów we własnych
szeregach. Gość dawno powinien wylecieć dyscyplinarnie, a władze ZHP same
powinny mu jeszcze na dodatek wytoczyć proces...

A patrząc na to z innej strony, stworzyliśmy w naszej organizacji
najróżniejsze twory, które ostatnio coraz częściej okazują się zawodne i
niezdolne do jakiegokolwiek działania. Czyżby pożarła nas biurokracja?