[Czuwaj] Nie rozumiem

Aleksandra Sosnowska thondiel w gmail.com
Śro, 7 Mar 2012, 19:14:52 CET

Jestem świadoma, że w tej sytuacji ZHP wypadło bardzo źle i nie oczekuję,
że komentarze będę miłe - "bo przecież to nic takiego, każdemu się
zdarzyć...". I wydaje mi się, że te komentarze nie są "nieprzychylne",
tylko pełne nienawiści, którą (skierowana do kogokolwiek) bardzo mnie razi.
(Jak wspomniałam, jestem młoda, głupia i pewnie nie znam życia, może
właśnie powinnam się przyzwyczajać...)

Jasne, wyszło fatalnie - czy w takim razie zasłużyliśmy, by nas nazywano
psychopatami, przedszkolem dla wojska? Czy to nie dąży do powielania
krytykowanej postawy?

I fakt, temat poruszony przeze mnie odbiega od zasadniczego problemu, który
pokazywał ten materiał. Fakt, nie jest dobrze. Ale nadal nie uważam, że to
daje ludziom prawo do tak okrutnego atakowania Związku.

Aleksandra Sosnowska