[Czuwaj] Trochę OT, było: Nie rozumiem

brzuska w mp.pl brzuska w mp.pl
Śro, 7 Mar 2012, 12:45:38 CET

Trochę OT
Zostało napisane:
> A jak myślisz - dlaczego liczebność ZHP spada na pysk? Dlaczego dyrektorzy
> szkół wyrzucają harcerzy? Itd...
>  	Dziś po prostu nienawidzi się postawy służby, ot co.
>
> T.K.--

Skąd ta wiedza, że liczebność ZHP spada na pysk? Bo z danych, którymi ja
dysponuję, wynika, że od jakichś dwu lat trend spadkowy został wyhamowany
i z całą pewnością, jeżeli nawet występują wahania na plus i minus, to nie
odważyłbym się mówić o spadaniu na pysk.

Nie znam także przypadków, ostatnio, wyrzucania harcerzy ze szkół, a wręcz
przeciwnie, przynajmniej w mojej okolicy. Może ktoś sobie zasłużył swoim
postępowaniem na wyrzucenie ze szkoły? Nie wiązałbym tego z nienawiścią co
do postawy służby.

Czuwaj!
Darek Brzuska
drużynowy 254 Warszawskiej Drużyny Harcerskiej "Matecznik"
im. Janka Bytnara "Rudego"
hufiec ZHP Warszawa Żoliborz
przewodniczący komisji prawnej RN ZHP