[Czuwaj] Nie rozumiem

Mateusz Cebula mateusz.cebula w zhp.net.pl
Wto, 13 Mar 2012, 20:49:17 CET

Kompetencje do wykluczenia miał NSH, a co zrobił - wszyscy wiemy
(upomnienie druh(?) J. dostał). I formalnie na tym koniec sprawy, drugiego
postępowania za to samo nie można mu wytoczyć. Z tego, co mi wiadomo - z
władzy naczelnej, w której zasiadał - został lub zostanie niedługo usunięty
(ale niech to lepiej ktoś potwierdzi). Służby prasowe ZHP już tu niewiele
mogą zrobić - niestety, sprawę mocno zaognił "wyrok" NSH czym nasz sąd
koleżeński sam sobie wystawił opinię (tak druhu Janie, już widziałem tekst
o komentowaniu wyroków i nie musi druh się tu powtarzać). O decyzjach
zjazdu też szkoda mówić/pisać.

cebul