[Czuwaj] Nie rozumiem

Wto, 13 Mar 2012, 21:52:08 CET

Jak rozumiem chodzi o prawomocne orzeczenie sądu harcerskiego skutkujące wygaszeniem mandatu, czyli w zasadzie sprowadza się to do kary ograniczenia/pozbawienia określonych praw członkowskich (np. biernego prawa wyborczego). Nie zaś o każde prawomocne orzeczenie sh (inaczej orzeczenie uniewinniające literalnie rzecz biorąc skutkowałoby tym samym).
RR