Re: Re:wykładnia = Re: [Czuwaj] g00rek - reaktywacja

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Wto, 13 Mar 2012, 22:33:00 CET

Nie odróżniasz sytuacji członka stowarzyszenia
od sytuacji władzy tego stowarzyszenia ?

Ale nawet gdybyś się upierał
to w dotychczasowym statucie był zapis
o wygaśnieciu mandatu członka władz ZHP
w przypadku "odwołania danej władzy".

A gdzie w dotychczasowym statucie znajdziemy
"sposób nabywania i utraty członkostwa,
przyczyny utraty członkostwa",
choćby "zbliżony" do "zmiana statutu" ?

Czesław

----- Original Message -----
From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, March 13, 2012 9:42 PM
Subject: RE: Re:wykładnia = Re: [Czuwaj] g00rek - reaktywacja

Ale dlaczego się "wygłupiam"? Wydaje mi się ta sytuacja analogiczna. Druha
Massalskiego wybrano Przewodniczącym ZHP. Statut "mówi", kiedy władza ZHP
wygasa. Gdyby zmieniono statut ZHP i "zlikwidowano" Przewodniczącego ZHP, to
czy Adama Massalskiego "chroniłaby" zasada praw "słusznie nabytych" i byłby
dożywotnim Przewodniczącym ZHP?

Pozdrawiam
Ryszard