RE: Re:wykładnia = Re: [Czuwaj] g00rek - reaktywacja

Wto, 13 Mar 2012, 23:03:14 CET

Nie.

>Ale nawet gdybyś się upierał
>to w dotychczasowym statucie był zapis
>o wygaśnieciu mandatu członka władz ZHP
>w przypadku "odwołania danej władzy".

Ale nie odróżniasz pojęcia "odwołanie danej władzy" od "likwidacji" takiego "pojęcia" w statucie?

>A gdzie w dotychczasowym statucie znajdziemy "sposób nabywania i utraty
>członkostwa, przyczyny utraty członkostwa", choćby "zbliżony" do "zmiana
>statutu" ?

Nigdzie. Bo "sposób nabywania i odwołania" członkostwa dotyczy członkostwa, czyli czegoś, co istnieje. Jak nie istnieje taka kategoria członków, bo nie ma jej w statucie, to nie ma co "nabywać i odwoływać" " . "
"RR"