Re: Re:wykładnia = Re: [Czuwaj] g00rek - reaktywacja

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Śro, 14 Mar 2012, 00:31:30 CET

Dalsza dyskusja bedzie trudna gdyż postanowiłeś
nie odróżniać sytuacji członka stowarzyszenia
od sytuacji władzy tego stowarzyszenia.
"Władzy" a nie "członka władzy".

Zresztą wskazane przez Ciebie rozróżnienie
 "odwołanie danej władzy"
od  "likwidacji" takiego "pojęcia" w statucie
można "odczytać" z dotychczasowego statutu jako
"wygaśniecie mandatu członka władz ZHP"
z powodu "odwołanie danej władzy"
będacej wynikiem  z powodu
"likwidacji" takiego "pojęcia" w statucie.

Czyli - "da się" ;-)

Przypomne też ze prawo stowarzyszeń nie wartościowuje
członków (rzeczywistych) wg "kategorii członków".

Tak czy owak, wychodzi na to
że wg Ciebie prawo stowarzyszeń
dopuszcza by w dowolnym momencie
chwilowa większość członków (lub ich reprezentacja)
mogła usunąć bez najmniejszego powodu
dowolną mniejszość członków stowarzyszenia.

Czy na następnym zjeździe zostanie usunieta kategoria
członków których nazwiska NIE zaczynają się na R ?
;-))

Czesław